torsdag 10 november 2011

Urladdad.

Nu var hemtentan gjort. Vilken urladdning det blev när jag tryckte på skicka. Klockan 08.00 fick vi tillgång till tre frågor på It's learning. Tre frågor på två timmar. En enkel match tänkte jag först. Efter att ha suttit med en fråga i ca en halvtimme och fortfarande inte var nöjd så höjdes stressnivån en aning. Hur ska man hinna göra ett bra arbete om man ska stressa? Och sen referenserna på ett korrekt sätt?! Men jag skyndade på. Tog till och med mig litteraturen på toa, här fick ingen tid gå till spillo. När jag kände mig någorlunda klar, alla referenser i ordning så hade jag lite tid över. Så då fick jag möjlighet att fila lite till och lägga till lite mer material. 13 min till godo tryckte jag på skicka! Så himla skönt.

Nu känns det så himla skönt. Ska ta mig ett rejält pass på gymmet i dag för att tanka upp mina energidepåer.  Sen kommer min älskling! Älskar mamma veckorna! Och helgen blir toppen. I morgon är det bröllop och vi ska göra oss fina i rosa toner. Sen blir det barnvakt och bröllops på kvällen. Ska bli kul har inte varit ute på galej på evigheter. På lördag är det mamma och barn zumba, ska bli roligt att kunna träna ihop jag och Meja.

Trevlig helg på er!!

1 kommentar:

Linn Axnér sa...

Vart finns det mamma/barn träning? Låter himla kul att kunna träna tillsammans.