lördag 26 november 2011

Kunskap

Det Fick bli en liten perkulator. Men blev lite dumsnål, men tillslut övertalade jag mig att jag måste ju ha något så jag kan få mig kaffe. Hem för att testa, men då hade jag glömt köpa kaffe.... körde med bryggkaffet jag hade funkar, men inte optimalt.


Meja är med i en bra bokklubb. Den heter "min första fakta" och ingår i Gobokens sortiment.  I första paketet fick hon en faktabok med tillhörande ljudskiva. Och ett brädspel med frågekort kopplat till faktaboken. Sen får hon en ny bok med ljudskiva och tillhörande frågekort med jämna mellanrum. I dagarna fick hon om havet. Så nu kan vi allt om dinosaurier och havet. Nästa bok handlar om rymden. Kul och nyttigt för en annan också! :)

 Lyssnar först på boken för att inhämta kunskap.

Sen blir det att spela.

Inga kommentarer: