lördag 8 september 2012

Blogg hysteri!!!

Det märks när älsklingen jobbar, då bloggar jag tydligen loss rejält.... Vet inte vilket ordning det är i dag. Men har tydligen inte så mycket bättre för mig när han är borta :). Har i alla fall även hunnit tränat, lagat mat, handla mat, fixat matlådor, jobbat, hälsat på en mycket god vän, barnkalas, diskat, ja ni vet vardagen lixom. 

Gick igenom några nya låtar till måndagens pass. Har kört samma pass/låtar två veckor i rad nu och tyckte det var dax för lite nya låtar. Så körde igenom det nya tänkta passet i tom spinningsal. Det är ju tur man går igenom låtarna innan, blir nämligen inte alltid lika bra på cykeln som man har tänkt i hjärnan. Två låtar blev strukna, fick inte alls till flytet i de låtarna. Så nu har jag nästan två hela pass med fungerande musik och övningar. Så i morgon tänkte jag plocka ut godbitarna och sätta ihop en bra kombination av backar, sprintar osv.
 
 
Matlagningen i kväll resulterade i några matlådor med marinerade, färska grönsaker i ugn och stekt lax. Brukar allt som oftast bli frysta grönsaker men i dag slog jag till på färska, det är ju lördag. Har dock hört att frusta grönsaker är bättre näringsmässigt (vet dock inte om det är sanning och varför) Fast om det är så är det ju bra, frysta grönsaker är både smidigt, gott och enkelt.

I dag är det tomt men på Måndag är det full fart igen <3 .="." 15="15" bokade="bokade" br="br" dag.="dag." det="det" i="i" platser="platser" tror="tror" var="var">

Inga kommentarer: