måndag 21 oktober 2013

Splittrad

Har insett att jag känner mig lite splittrad. Jag håller på överallt känns det som. Dels så försöker jag fokusera på uppsatsen vilket är så himla svårt då motivationen inte är den bästa. Och när man väl sätter sig så vaknar barnet ibland efter 30 min ibland efter 1 min. Svårt att komma in i det där flytet. Sen så är jag som tidigare nämnt en vän av ordning och mår bra om saker och ting har sin plats, lätt att hitta osv. Så nu har jag tydligen inlett operation skåpstädning. Städskåp, ett hallskåp och halva trappförrådet är i ordning, men massa återstår. 

Sen så håller jag på att fila och förbereda för olika träningspass. Något som jag tycker är grymt roligt. Kollar låtar inför kommande spinningpass, kollar övningar och sätter i hopp ett pass till mamma barn passet. Ska bli sjukt kul att komma igång igen. Tränade mamma barn passet i dag och jäklar vad det brände gött och mjölksyran kom som ett brev på posten. Har dock fortfarande svårt att komma mer i djupa benböj då mitt högerknä gör ont. Det är dock mycket bättre än för några veckor sen. 

Mellan alla dessa "små" projekt har jag även två helt underbara barn som kräver sitt. 

Inga kommentarer: