torsdag 17 mars 2011

Rundvandring

 Välkommen hem till mig. Tänkte ta er på en tur genom min lgh.

I Vardagsrummet fick mitt nyinköpta kors hänga. Trodde det skulle kännas för "mesigt" men blev ändock bra tycker jag.

Tyvärr är akvarie möbeln svart. Funderade först på att klä in möbeln i ett skynke. Men tycker ändock inte att det miss pryder.
Sovrummet delar jag och hjärtat på i nuläget. Meja sover i en gammal liten ut dragbar kökssoffa. Hon skymtas nog där i sängen där hon ligger febrig och tar igen sig.
Min sida av sovrummet.

Tyvärr måste ett hem innehålla en tv (vet dock att alla inte tycker så) Tycker det är så himla fult med sladdar men med hjälp av vita kanaler så syns de inte fullt så mycket....
Något som jag tycker är så himla charmig är min häst. Så himla glad och tacksam att jag fick den av mina far föräldrar när jag fyllde 1. Den var redan så nästan 100 år
Välkommen in i köket. Här har jag lite projekt jag tänkte slutföra. Vi får se när det blir verklighet av det.
Framföra allt på denna väggen tänkte jag mig en annan variant på tapet.


Hallen. Denna tapet skulle inte varit mitt första val av tapet, men eftersom den satt fick den ändå sitta kvar. Men även här har jag tänkt mig något annat i framtiden.
Det var hemma hos mig!

// Välkomna.

Inga kommentarer: