onsdag 24 augusti 2011

Jazz dans

Då så var det avklarat första dansklassen. Riktigt kul! Vi var i dag fem mammor som tog oss an utmaningen. Teknikträning, koreografi. Koreografier är ju riktigt trevligt. Kände mig rätt så med genom passet. Tyckte det kändes bra, mjuka armar, sträckta vrister, spretiga fingrar osv, men när jag tittade i spegel stämde det inte riktigt med känslan. Mina "fotbolls" ben visade ett annat uttryck.. Men vad tusan. Gillar att dansa så jag hänger i. Någon som är intresserad av att börja dansa, häng med nästa onsdag, platser finns kvar!

Snart dusch och sängen för att vara utvilad till ytterligare en dag på jobbet där vi ska kartlägga det framtida vårdinnehållet, viktiga och stora ämnen! Måste bara berätta om dagens lunch. Jag och en kollega hade sagt till att vi ville ha GI / LCHF kost. Vet du vad människan säger? "Vi har inte gjort någon speciell kost till er men ni som inte äter kalorier kan ju äta salladen" Inget går ju i hopp i den meningen. Ja ja. Köttet och salladen var i alla fall gott.

Inga kommentarer: