onsdag 23 november 2011

Mörkt!

Riktigt skönt var det att promenera till jobbet i dag. Dock sjukt att det är så varmt så här i slutet av November. Fick till och med ta av mig mössan halvägs, man vill ju inte vara dyngsvett när man kommer fram. Blir bättre på hemvägen då man kan ta ut sig lite mer. Dock så ångrar jag mig lite halft då det är beckmörkt här ute på Marieberg. Kanske är bättre inått stan sen? Jag vill gärna lyssna på musik när jag är ute och går, samtidigt som jag tycker det är lite olustigt och göra det när det är mörkt för då hör man inte om någon kommer. Reflex västen är i alla fall med :)

Nej nu vill jag verkligen att det ska komma lite snö, dels för att det blir lite ljusare och dels så jag kan träna upp tekniken lite inför kortvasan. Blir tungt annars.

Längtar till helgen också. Middag med finaste Tjejerna, övernattning hos syster, 99 års kalas, Barn-mamma zumba, fixa naglarna och gala för bankogs offer. En toppen helg helt enkelt :)

Inga kommentarer: