torsdag 5 januari 2012

Långhelg.

Blev lite knas i morgondagens planering, det är ju röd dag och det innebär ju att dagis är stängt! Får strukturera om lite så ordnar det sig nog. Och på måndag är det också stängt för övrigt, utbildningsdag tror jag det var, så nu blir det lång helg. Dock måste jag skriva lite på mitt arbete, men det gör jag när Meja somnat på kvällarna så ordnar det nog upp sig.

 

Här hemma har det lekts hinderbana på hög nivå, varenda kudde tror jag har använts. Härligt att det blir lite liv i luckan. 

Dagens zumba pass gick riktigt bra. Svettigt men inte riktigt lika flåsigt som sist. Kände mig som en riktigt "dansare" men när jag slängde en blick i spegeln så överensstämde det inte alls med den känslan jag hade i kroppen.... Men man ska väll gå efter känslan va?  

Har som tidigare nämnt lite mål för detta år, men jag har också lite mål med mitt liv. I dag fick jag en liten hint om att ett av mina "livs mål" inte är alldeles omöjligt att nå och inte så långt borta heller för den delen.

Inga kommentarer: