lördag 29 december 2012

Glädjerus

Har inte blivit så mycket bloggande de sista dagarna. Det har helt enkelt inte funnits den tiden och på kvällen somnar man innnan man har lagt huvudet på kudden. Det har varit roliga dagar. Man börjar på ordning på saker och ting och allt börjar ta form. Tänker mig att det kommer lite bilder inom kort här på bloggen. Julen har också flutit på smärtfritt. Så min "ledighet" har varit bra. Nu är det åter dax att jobba och det går ju också bra, trivs på jobbet :)

Fina familjen

Gamla lgh har fått sig ett avslut. Vi var där i Torsdags och lämnade nyckel och så vidare, skönt. Så nu är den uthyrd i 6 månader och därefter ska vi sälja den och vi har redan en köpare på tråden. Allt löser sig



Lgh på ringvägen

2013 står och bankar på dörren, ett år som jag tror kommer vara händleserikt, både på jobb, skola och privata planet. Ser verkligen fram emot resten av mitt liv. (oj nu lätt det så där överpretentiöst, men jag känner bara glädje). 2012 har även det varit ett riktigt bra år. Tänkte mig på en liten samanfattning under helgen. :)

Det som är lite dåligt är att jag inte kan träna just nu. Har inte tränat sen den 20:e, men det har gått bra det med då man har haft massa annat att gjort och nu äter man pencellin och kännt sig svag, men nu känner jag att krafterna börjar återvända till kroppen så nästa vecka smyger jag igång tänkte jag. Fokus på träningen framöver kommer vara "förbränningsträning", pulsbacerad styrka, spinning osv. Styrketräningen kommer inte ha så stort fokus på styrka då jag i nuläget är rätt så nöjd med styrkan utan skall fokusera på att bibehålla den muskelmassan jag har och jobba med "cirkulation". Kommer med andra ord inte att göra maxlyft, utan kanske maxa antal sett och reps i stället så man ändå får tömma musklerna. Men kommer känna mig lite för vad som funkar och känns bra, men mer om det en annan gång.

Inga kommentarer: