tisdag 10 januari 2012

Snopet.

Var tvungen att återlämna en bok på Universitetet i dag, så passade på att sitta där och plugga. Får dock ingen plugg ro där. Det är massa störande "bi" ljud överallt, massa saker som rör sig osv osv. Knåpade väl i hopp det sista i alla fall och i morgon blir det den sista granskningen.

En störande sak som jag nyss fick mail om var att tekniken har "slarvat" bort min senaste uppgift. 
Därav har jag så här fem veckor senare inte fått någon återkoppling på den. Grymt störande. Blev genast sjukt nervös och undrar vart jag har sparat den senaste versionen. Tror den är på jobbet så får bege mig dit i morgon ock kolla.


Testade nya fiket i dag också, The coffe corner. Helt ok, gott kaffe och god smörgås. Fick små minnesbilder av tiden i Florens. Focaccian var god, men ingen slår den i Italien. Kanske smakmässigt men inte med känslan och det som är runtomkring. Tyckte kanske priserna var lite i överkant på vissa produkter, men miljön var mycket trevlig. I det stora hela fick det klart godkänt och det lär bli fler besök dit. Ett minus var dock att "servitören" plockade bort min macka innan jag var klar. Satt lite tillbakalutad och drack kaffe och vilade magen (då mackan var sjukt stor) och då kom hon och bara plockade bort den. Innan jag förstod vad som hände var hon redan borta. Snopet, fast helt ok så jag egentligen var mätt. 

 Har träningsverk från passet i går. framförallt i bröstet. Men det hindrade inte för ett pass i dag med. I dag blev det rygg och biceps. Har insett att många övningar aktiverar fler muskelgrupper. Som i dag kopplades bröstmuskulaturen på i vissa övningar, aj aj :). Men riktigt kul, när jag har kört in mig på detta program skall jag även försöka mig på lite dynamiska lyft, måste bara hitta lite mer teknik  först.

Inga kommentarer: