fredag 6 januari 2012

Tillslut kan jag simma fyra mil?!

Efter dagar med ursäkter har jag äntligen fått lite gjort på arbetet. Fast ibland behövs det en litet paus för att strukturera upp det i skallen. Men nu har jag allt rå material och skall bara strukturera upp texten en aning. Det skall sättas rubriker, kolla språket och få ett bra flöde mellan styckena. Dock tycker jag att det känns lite tunt, skulle vilja ha någon mer referens. Får bege mig till biblioteket till veckan. Ska testa biblioteket här i stan innan jag drar till Karlstad, hoppas det finns, känns drygt att åka.

I morgon blir det en tur till badhuset. Meja har siktat in sig på att ta ett simmärke. Meja har gjort ett märke till mig också. Och det får jag i morgon om jag klarar det, men jag är tveksam...Tror inte ens jag försöker. En uppgift var att dyka från högsta trampolinen och den andra var att simma under vatten i fyra mil!!! hmmm Undrar om någon lyckas få Mejas simmärke? Dykningen skulle säkert någon galning våga (inte jag) men undervattnings simningen är i alla fall omöjligt!

Inga kommentarer: