torsdag 19 januari 2012

Inspiration

I dag fick det bli vilodag. Vet ju att kroppen behöver det men det är ju så tråkigt. Så i dag har jag så klart vilat, somnade till en 10 min en kvart på soffan. Riktigt skönt. Men sen fick det ändock bli en liten lättare promenad och ett litet yoga hemma vid youtube, det tipset tackar vi Pernilla för. Längesedan jag utövade yoga, och det kändes, lite strama muskler. Får bli lite mer av yoga övningar. När jag letade runt lite på youtube hittade jag en annan intressant sida. Den får jag nog titta lite närmare på.

I dag var nog första gången Meja var hos en kompis och lekte själv. Vi var hos en vän, med ytterligare ett gäng vänner, och fikade och barnen lekte. Sen när det var dax att gå till affären och handla ville Meja leka mera, så hon blev kvar och lekte med sin kompis medans jag handlade. Både en härlig och konstig känsla att "lilltjejen" är hos en kompis och leker.  Och hon ser redan i fram i mot nästa gång.

Inga kommentarer: