onsdag 11 januari 2012

Den borttappade rapporten blev återigen inskickad och nu fick jag återkopplingen snabbt. Godkänd! Så gött. Men det kändes bra och jag var relativ säker på min sak. Fick dock en liten påbackning om det som jag trodde, för många sidor! Men svårt när man tycker något är intressant, man vill ju inte missa allt. Artikelgranskningen är nu också inskickad, den är jag dock lite osäker på. Men nu tror jag att jag efter juluppehållet har fått upp ångan en aning. Har redan hittat artikeln till nästa uppgift så nu kör vi. Är väl iof ett måste då vi kommer ha både en individuell och en paruppgift parallellt med varandra. Samtidigt som jag kommer att vara med i något som heter "genombrotts projektet" på jobbet som innebär att man skall minska tvånget i vården. Så mycket kul och spännande händer framöver. Längtar till jobbet i morgon så jag kan strukturera upp lite.

Mina träningsplaner håller i sig. Har gjort 12 pass på 12 dagar. Känns så himla gött. Varvar styrka med kondition. Blir ett styrkepass innan kvällsjobbet i morgon, till Mejas stora förtjusning. Dock måste jag bli bättre på att stretcha! Sjukt träningsvärk i baksida lår, men det blev lite bättre efter dagens benpass.

I dag provkördes även cykel. Riktigt gött att cykla, ska försöka cykla så mycket som möjligt och låta bilen stå. Kan passa på en liten stund till i alla fall. Meja är 2 kg från maxvikten på cykelsitsen. Blir kanske lagtomt till sommaren då hon kan cykla själv. Planen är att hon ska få en ny cykel när hon fyller fem.

Inga kommentarer: