söndag 22 januari 2012

Jag saknar dig

I dag har det varit en sån där dag som man helst vill glömma. Eller det har väl inte varit så illa men den har varit lång. Har känt mig trött och sliten, lixom orkeslös. Och Meja har tryckt på "fel knappar", eller egentligen inte men jag har väl inte haft samma tålamod om annars. Vi har i alla fall orkat städa lgh och akvarium och varit och tränat. Hade hängt ut mina mattor på vädring. En matta saknades, men det märkte jag inte förrän grannen kom upp med den, då den hade trillat in på hans balkong. Reflekterade inte alls på att badrumsmattan var borta. Noll koll. Dagens lyx var i alla fall att bli bjuden på mat, det tackar vi för!
Kvällen avslutades med filmen "Jag saknar dig" en helt ok film. Trodde dock att man skulle fälla en och annan tår då andra som sett filmen sa den var sorglig. Men kanske inte var i rätt stämning.

I morgon blir det skola, inte alls laddad. Men blir nog bra bara man kommer i väg. Men kvällen blir bättre då blir det Zumba. Gött att få fylla på energi depåerna lite.

Inga kommentarer: