onsdag 4 januari 2012

Tog mig till sanns.

Dagen blev så bra som jag tänkt mig, banken, cykel, plugg och jobbet fixat. Träningen däremot blev det inget av. Hade packat väskan och tänkte sticka till gymmet direkt efter jobbet en sväng. Men kände mig trött. Vet ju att jag brukar bli piggare av träning men då jag skall upp och jobba tidigt i morgon kanske det inte är läge att bli pigg så här på kvällskvisten? Har ändock tränat varje dag sen i lördags och har planerat in pass torsdag och fredag också. Och på fredag är det dubbelpass också, perfekt uppladdning till helgmys med älsklingen.
Eftersom det inte finns någon snö så måste man hitta andra träningsformer inför kort vasan. Någon som har några bra träningstips? Kondition förstår jag, tänkte mer på någon styrkeövning, man behöver väl styrka i bål och ben och armar, ja hela kroppen iof :)

Har problem med mitt akvarium också, fiskarna dör som på torra land. Tur att jag har min kärra vän Henrik som försöker ta reda på vad problemet är. Hoppas han kommer på något innan det blir tomt.

Inga kommentarer: