tisdag 3 januari 2012

Vart är motivationen?!

Har ingen motivation alls för att plugga. Kan bero på att det är artikelgranskning och inte något "psykiatriskt ämne". planen var att sitta i dag, MEN har haft annat för mig.

Först kontaktperson och i dag ville hon gå på mellandagsrea och fika. Så förmiddagen har spenderats på stan. Sen tänkte jag sätta mig och plugga. Men åkte då till mio för att kolla in rean. Vill, som tidigare nämnt, ändra i sovrummet. Men det var ingen rea på den möbeln jag hade tänkt. Skulle vilja att någon bara kom hem till mig och gav mig massa förslag på förändringar. Sen plugga då?! Nej då blev det banken för att kolla över sparandet, och nu stryktvätt. Innan jag drar till dagis för att "låna" den bästa innan det blir spinning. Kanske kan plugga i kväll! :)

Inga kommentarer: