måndag 9 januari 2012

Härlig måndag

Då har första veckan gått på sockerstoppet. Det har gått bra, och min fridag använde jag i fredags då det blev "go fika" hos mamma och fredagsmys. Tycker nästan fredagsmyset är bättre än lördagsgodiset. Har detta året bestämt mig föra att inte slita ut vågen. För stod jag på den minst varje dag och ibland flera gånger er dag. Men nu har jag bestämt att det bara får vara måndagar. Och i dag stod den på -0,5kg, inte mycket men ändå minus. Midjemåttet hade däremot minskat 2 cm.

I dag var det också start på mitt nya träningsschema. Blev bland annat axlar i dag vilket jag tycker är sjukt jobbigt. Men kom igenom morgonpasset och nu känns det riktigt gött. I kväll blir det zumba, måste träna flåset lite vilket jag saknar vid styrketräning och så är det ju så himla roligt också.

Fiskarna har nu behandlats med medicin i tre dagar. Verkade vara bukvattensot. Så i dag blev det ett större vattenbyte och nu är det bara att hoppas att inga fler dör

Inga kommentarer: