söndag 29 januari 2012

Trevligt

Trevlig kväll i går. Såg sista föreställningen på revyn. Det var en del spex men inte så mycket som föregående år tror jag. Kul att syrran stog på scen lite också, även om hon bara var en palm. Efter föreställningen gick jag och Emma till the Pub och tog oss en liten matbit och ett glas rött. Gott och trevligt. Men i bland funderar man allt på hur vissa människor blir när de dricker, eller är de så jämt?! Avslutade sen kvällen på kristinateatern efter fina tal och sånger. Känndes i dag att man varit uppe någon timme förlänge. Men bara att bita ihopp och åka till jobbet.

Kvällens kläder med den nyinköpta blusen som jag tycker var så söt.

Känns i benen i dag att de fick sig en omgång i går. Gillar träningsvärken, känns som musklerna har fått sitt då. I dag blir det en omgång för bröst axlar och triceps är planen.

Saknar min lilla loppa också. Sjuk mycket. Jag och Emma satt och pratade lite i går och kom in på dagis/ skola osv. Gick då upp för mig att hon bara har ett år kvar på dagis!! Sen skall det väljas skola och förskoleklass. Jag tänkte att det är två år kvar. Fruktansvärt vad tiden går fort. Att min lila tös ska börja förskolan! Ett år kvar i alla fall.

Inga kommentarer: