lördag 14 januari 2012

Semelfrossa och proteinpulver.

I går så startade jag upp med protein pulvret. Valde vanilj då det av tidigare erfarenheter brukar ha gått hem. Men fy! Testade först med vatten och det fick jag hälla ut. Blandade sedan med mjölk och då var det helt ok. Men det bästa var i frukostgröten, kändes knappt alls, och en toppen start på dagen.

I går blev det 2 ½ pass. Förts en liten joggingtur uppe vid björkvallen. Måste verkligen få löpningen att funka. I går gick det relativt bra, men inte som jag hade önskat. Sen vidare till gymmet. Där blev det rygg och biceps pass, men då jag hade beräknat tiden lite fel så hade jag massa tid kvar och det fick även bli ett benpass. Och sen blev det fredagsmys på hög nivå. Hämtade Meja från dagis och sen hem. I går tog jag veckans fridag och frossade i en semla och lite smågodis. Gott för stunden, men efteråt, fy! Skippar nog nästa veckas fridag, eller väljer bara något litet till kaffet som en bulle.

I dag tänkte jag att det skulle vara vila. Jobbar kvällen så jag orkade inte stressa in något pass. Men vaknade tidigt och kunde inte riktigt låta bli, så fick bli ett litet magpass. Det är ju nästan som vila :)

1 kommentar:

Vi varannan vecka sa...

Duktig du är! Jag vill också komma igång med träningen.... men det har jag sagt länge nu.. Kram