fredag 25 maj 2012

Sommar

Har totalt glömt att göra en veckosammanfattning. Men den kommer :) Det som är roligt är att kvällsvikten har varit lägre än morgon vikten och det brukar alltid vara positivt :) I dag när jag gick på stan så stötte jag på två personer (oberoende av varandra) som båda två sa att jag hade blivit smal. Blev jätte glad.

  

Var med mamma på stan för hon ville hitta en klänning. Och det var inte lätt ska jag säga.Var inget som föll henne i smaken. Hittade däremot någon tunika och kjol så helt tomhänt kom hon inte hem :) Jag hittade en jätte söt långklänning. Med fjärilar på, älskar fjärilar. 


Beställde en bikini härom dagen,i dag kom paketet. Eller paketet var att ta i för "paketet"var oroväckande litet..... Det tåls att fundera på.

Ha en riktigt trevlig kväll, det ska jag ha! 

Kram 

Inga kommentarer: