fredag 18 maj 2012

Nackdelen med morgonträning

Det värsta med att träna tidigt på dagen är att hjärnan glömmer att man har tränat. Så nu på kvällskvisten känns det som om jag borde ge mig iväg och göra nått. Men har inte tid med det, måste plugga. Har blivit lite plugg i dag, borde ha hunnit med mer. Men som alltid så när man borde plugga så blir det genast roligt att städa. Märkligt. Men det behövdes verkligen ett ryck här hemma nu, då senaste veckan har det inte blivit något av den varan. Så snart klar. Bara disk och badrum kvar nu, sen kan jag sätta mig i lugn och ro och läsa lite. Ska bara intala hjärnan att jag varken ska ta en pw eller åka till gymmet. Har även pumpat min racer cykel, så i morgon hoppas vi på mindre blåst så kanske det blir en tur på den efter jobbet i morgon. Kan vara skönt att cykla lite då ena hälsenan börjar ömma lite.

Morgon gänget som Fredagsfysade i dag.

Inga kommentarer: