lördag 5 maj 2012

Don't drink and drive


Öppnade dagen med en sedvanlig pw runt ringleden. I dag lite tidigare än vanligt och trycken i stegen var därför inte lika spänstiga. Kl ringde 0430 och ca en kvart senare var jag ute på min runda. Och vad stöter man på? Jo ytterligare en rattfyllerist (enl källa) som har kört lite fel i coop ronfellen och sedan hamnat in Wiréns bil handel och förstört ytterligar minst två bilar. Som tur var denna gång så var det inte någon mer person / bil inblandad (vad jag vet). Vore ju tacksamt om folk inte körde bil efter de har drukit!!!



Efter rundan blev det en sväng till gymmet blev lite ben. Han inte riktigt med hela programmet då jag började jobba 0645 men allt är bättre än inget. Han träna mig lite på dansen också. I eftermiddag är det uppvisning, ska bli skoj då både jag och Meja är med. Men lite nervös är jag också förstårs.

Skriver i kväll om hur det gick.

Inga kommentarer: