måndag 7 maj 2012

Villa mot min vilja

I dag var den stora dagen här. Meja fyller 5 år! Var över till hennes pappa och grattade lite.

Testade hennes nya ansiktsfärg. Ska föreställa en katt :)
 


Jag fick en teckning av meja.Gillar verkligen när man får saker som hon verkligen har lagt ner tid och möda på.




Vad gäller träningen i dag så har jag motvilligt fått tagit mig en vilodag. Detta pga att jag fortfarande har halsont och snorig. Men det är med stor motvilja som jag villar! Blev i alla fall en promenad men stavarna i morse, 5,3 km. Men det ger mig tid för att sy klart klänningen till lördag. När jag förut var i tygaffären så hittade jag ett annat tyg som jag kände gav mig massa inspiration. Så får bli en klänning till fredagen också. Så jag har ju inga problem att fylla tiden direkt, dax att sätta igång. Så fort de är klara kommer slutresultatet upp.

En av helgens partyklänningar.


Inga kommentarer: