onsdag 9 maj 2012

Upplandning

Vilodag och upplandning inför vårruset i morgon. Är inte ett så stort fan av det här med vilodagar, men jag vet att kroppen behöver det, så det är med stor möda som jag försöker hålla mig hemma och inte dra till gymmet, men har en krypande känsla i kroppen hela tiden. Om det hade varit för ca ett år sen hade jag inte varit så peppad som jag är i dag. Vårruset är bara 5 km och det kör jag som vanlig träningsrunda nu för tiden, så känns helt ok i morgon faktiskt, det jag är mest nervös för är tiden.... Hoppas på en bra tid. Ska fixa min spellista och springa i takt så är det inga problem att hålla tempo :)

I morse var jag ute med mina stavar kl 0445, 4 km. Det regnade som tusan och jag blev rejält blöt. kunde vrida ur mina trosor tom. Och kvällen innan kom jag i säng så sent då jag ville sy klart klänningen. Detta resulterade att jag var sjukt trött i dag. Och i dag har vi haft utbildningsdag. Första av fem dagar. handlar om antisocial personlighetsstörning, psykopati och hur man skattar dessa tillstånd, och även ang Riskbedömning. Jätte intressant, men sjukt jobbigt när man är så trött. Så i kväll är det en madam som kommer i säng i tid! Efter kursen i dag åkte jag hem och vilade en stund, sjukt skönt! verkligen inte något jag brukar göra. Men så välbehövligt.

Inga kommentarer: