tisdag 8 maj 2012

Stryk av syrran!

I dag tog det 31,19 min att ta sig 5 km. Så naggande nära 30 min, men så himla svårt. (Tiden är ändock så här långt PB) Det som stör mig mest är att syrran tar 5km på 29,57 min. Eller stör mig är väl kanske att ta i, gläds ju för hennes skull men skulle vilja vara snäppet bättre :) Men för att ha börjat löpträna för 19 dagar sen så är jag ändå nöjd, jag springer ju hela utan att stanna :)

Men när jag ser tillbaka på hur min dag har varit så inser jag varför det var lite tungt i dag. Kosten har inte varit den bästa, snarare katastrofal!

0800: en kopp Kaffe
1015: två koppar Kaffe, 1 banan, 1 skorpa
12.00: 1 äpple, 1  smörgås
15.00: två koppar kaffe
19:00: En Celsius.

Och en liter vatten under dagen. Så vart jag skulle ha hämtat energi ifrån kan man ju undra. Vissa dagar glömmer jag bort att äta. Så nu ska jag fylla på med energi, Skärpning! om man vill uppnå optimala resultat kan man ju  inte slarva med kosten, det vet jag, men så himla lätt att glömma när man gör massa annat.

Inga kommentarer: