fredag 16 november 2012

Boksläpp

I dag var det psykiatridagen och boksläpp av boken "psykiatri i Värmland". Massa folk, kul! Lite roligt att jag är med i boken. Känner mig dock lite sliten nu. 12 timmars arbetsdag ska snart inta sängen och samla krafter inför jobbet i morgon.

Grymt godis sug i ett par dagar nu, och det värsta av allt är att det finns godis hemma i massor. Men jag har inte tagit en enda! Inte ens nu när jag sitter ensam i soffan och det enda jag kan tänka på är godiset. Men icke! Det är jag som bestämmer över min kropp och jag vill inte äta godis! Så det så! Ska bara intala hela min kropp att jag inte vill ha godis. Har försökt i en vecka nu. Men får jobba på det dagligen. Undrar när suget släpper???

2 kommentarer:

Sara sa...

Mitt sug släppte efter 1,5 vecka typ. Heja på!

Unknown sa...

Bara att kämpa på då :)