söndag 11 november 2012

Mysdag

En riktig slappardag i dag. Mys frukost, mys fika och nu mys kväll med mys mat. Även om kocken, älsklingen, inte alls är nöjd över resultatet så är jag det :). Tända ljus och raggsockor på. Ibland är det allt riktigt gött att bara va. Vilodag med andra ord. I går däremot mosades det bröst, och det känns idag kan jag säga. Då älsklingen var med så fick jag hjälp med passningen i hantelpress. Gjorde 10 reps på varje set. Startade med 10kg gick sen vidare på 12,5, 15 & 17,5 och avslutade sen på två set med 10 kg. Gillar att köra något set supertungt för att sedan "pumpa" ur. Dock så försöker jag ändock hålla så jag orkar 10 reps/set. Vågar inte lägga mig så tungt som ner på 3-5 reps. Dels för tekniken och dela för att jag då vill ha någon som passar.

Försöker att ta en månad utan godis igen, har klarat det förr och har i te varit några problem. Men det har blivit lite för mycket med den varan en stund nu. Blir som en ond spiral. Men nu har det gått bra. Helgen har funkat bra trotts att det har handlats hem lördagsgodis. Jag har inte tagit en enda en!!!

Inga kommentarer: