fredag 2 november 2012

Fixar dag!


Efter att älsklingen åkt till jobbet startade jag dagen med att städa lgh. Tycker att det blir stökigt på en gång, men ändock plockar man "jämt". Byte sen om från mys kläder till träningskläder och begav mig till gymmet. Axlar och bröst, testade att öka lite i bröstpressen. Startade på 10 kg x 12 och det gick lätt så gick upp till 12x 10, helt ok det med så ökade till 14 kg. Gjorde då 8x3. Nice! Skulle säkert våga några reps till om någon hade passat. Efter det blev det några "lugna" längder i bassängen 40 längder på 28 min.

Begav mig sen till butiken och införskaffade mat till ett "storkok". Blev 24 matlådor av blandad variant och en vitkålssallad. Blev Tacopaj (dinkel botten), kyckling, broccoli och ädelost paj (dinkelbotten), Zucchini lasange och Chilli con carne. Gött att ha mat några dagar, och slippa tänka på matlagning. Största problemet är om det får plats i frysen..... Glassen rycker nog är jag rädd för :)

 

Inga kommentarer: