torsdag 29 november 2012

I have a dream!!!

I går frågade min kära sambo hur många timmar om dagen jag tänker på träning. öööö, ja du? Jag drog till med tre timmar, vilket inte han trodde på..... Och nu vid närmare eftertanke tror inte jag på det heller :). Jag tänker nog på träning och allt som hör där till så ofta jag bara kan, det vill säga då jag inte har något annat att lägga fokus på. Så Älskling du har nog rätt, det är ofta ;)  Men jag har en dröm, en dröm som jag gärna skulle vilja satsa på, men det kräver en enorm planering och engagemang. Många träningstimmar och stenkoll på maten. Men det är något som jag absolut är bered att lägga tid på. Dock krävs det en hel del både av mig och min omgivning och just nu är det inte rätt tid tror jag. Nog om det, nu till en annan typ av träning. Lääängtar så till 8-9 December, då är det Fitness festivalen i Göteborg. Ska bli så sjukt kul, och massa rolig insiration. Och massa kända namn inom fitness världen är på plats, gissa om kameran kommer vara framme typ hela tiden. Tur att vi bor på hotellet bredvid mässan om älsklingen tröttnar, för jag är outtröttlig inom ämnet.

Bilder från googel

Inga kommentarer: