torsdag 21 oktober 2010

Söndag

Näst sista dagen på resan. Den startade med en lätt bakfylla, illamående, huvudvärk.
Begav mig ner till frukostbuffen för att avnjuta en mycket trevlig buffé, dock ensam, sällskapet hade ännu värre bakfylla och sprang mellan säng och toalett.... 
Väl där nere blev det typ bara ett par glas mjölk, var inte läge för så mycket mer för då hade jag också fått sprungit till toan....

Men efter att ha sovit någon timme på maten så bar det i väg på fotboll.....Har inte varit med om något tråkigare.
Skulle tydligen bli frälst hade jag hört innan, det är ju ett "merseyside derby".
Inte blev jag frälst inte. De första 20 min satt jag typ och nickade till, var suppertrött, och resterade va matchen var jag mer fascinerad av hur många vakter det kan vara på ett och samma ställe.

Kan ju i alla fall meddela att det blir ingen mer fotboll för mig....


Måttligt road innan avspark.


Snart 90 minuter tristess 


Hotellet i Liverpool.

Inga kommentarer: