måndag 1 november 2010

Avstamp.

I morgon gäller det. Då ska jag skriva in mig på viktväktarna. Och denna gång käns det som om jag kommer lyckas, men det säger jag iof inför varje påbörjad diet. Men nu känner jag på mig att det är på riktigt. Det är redag fyra på jobbet som är medlemmar, och andra bantar med andra metoder. Så stötning finns runtikring. Ska bli riktigt kul faktiskt. Ni kommer kunna följa min tänkta viktnedgång här på bloggen.

I dag hämtade jag även min dator som har varit på lagning sååå länge. Det käns riktigt lyxigt att sitta vid min"vanliga" dator. Har även en mini pc som har gått varm under tiden min andra dator har varit borta. Men det är skilnad på dator och dator. Även om det är himla smidigt med en mini, så är det jobbigt med den lilla skärmen.

Ha en underbar start på veckan.

Kram

1 kommentar:

saralill sa...

Jag ska läsa med spänning!