onsdag 15 februari 2012

Smygtitt.

Han med att fixa lite nu på morgonen. Vill bara fortsätta. Men gym och jobb kallar. Men så här långt är jag nöjd. Tror slutresultatet kommer bli toppen. Ska bli så kul att se vad Meja tycker. I kväll skall det skruvas säng, och provsovas. Tror jag kommer sova som en stock. Allt är bättre än det tidigare alternativet. Förmodligen hinner jag inte fota i kväll, utan i morgon får ni hålla utkik. Dock så blir det inte "helt" klart då sänggaveln skall skruvas i väggen (saknar skruvdragare) och Mejas säng var beställningsvara och kommer i början av Mars.


I dag är det bröst, axlar och triceps som gäller. Det tråkigaste passet tror jag. Men i dag tror jag att det blir kul, ska testa några nya övningar och så har jag ju nya kläder! 

1 kommentar:

Sofia sa...

Åh, jag älskar att köra axlar, det är ju det roligaste! :D