torsdag 2 februari 2012

Testat.

I dag gav jag mig på Galaxen frivikts avdelning. Har ju stått där för men då var det typ bara Bicepscurl som gällde. I dag var det ben på schemat så testade och orienterade mig lite bland alla skivstänger och vikter. Var lite sugen på att testa smithmaskinen men vågade mig inte riktigt på den. När jag klev in på gymet var det bara en till där, skönt tänkte jag. Men efter en kort stund hade det fyllts på med ca 6 st unga killar som alla givetvis skulle träna i frivikts hörnan.... 

Bara att kämpa på, snart så känner jag mig nog hemma där bland grabbarna. Men det är ett bra gym med många olika vikter/stänger och maskiner. Och kettelbells har de också. Det ska jag ge mig på någon gång om jag är ensam :)

4 kommentarer:

Glasprinsessan sa...

Du måste komma och test träna på kmti i karlstad när det är cirkelträning med kettelsbells, jobbigt som bara den men sjuk bra träning

Unknown sa...

När och vad kostar en engångsträning?

Sofia sa...

Jag kör afro på HK den 12/2 det tror ja du skulle gilla! :)

Unknown sa...

Har spanat in det lite, men inte vågat mig iväg.... Tyvärr jobbar jag den 12:e :(