söndag 3 mars 2013

Oj!

Körde ett expresspass på gymmet i dag. Då jag inte är i närheten av den styrketräningen jag var i förut så finns det ingen möjlighet med splittrade pass utan jag kör i stort sett hela kroppen varje gång. I dag hade jag fokus på lite större muskelgrupper. Blev: bänkpress, knäböj, frontböj, marklyft, raka marklyft, "sumo" marklyft, axelpress och lastdrag. Tror det var allt. Kände att det for i fortsättningen bli mer och mer marklyft med sumopossition då det finns mer utrymme för magen. Även frontböj får det börja bli då överkroppen då blir mer upprätt och inte så att magen kläms i hopp. Känner redan av frontböjen, att en relativt liten vinkelförändring kan göra så mycket. Trotts att jag inte ligger och kör alldeles för tungt så hade jag ändock 50kg i frontböjen. Summa och summaro är jag nöjd över dagens pass. Älskar att jobba med stången.

Inga kommentarer: