tisdag 30 juli 2013

Universeum

Efter att ha lämnat älsklingen ute på Hönö så begav jag och Meja oss tillbaka till hotellet där vi (jag) åt en härlig frukostbuffe. Meja var impad av allt man kunde välja men nöjde sig med ett kokt ägg och en liten macka. 
Sen knallade vi över till grannen Universeum. Riktigt trivsamt måste jag säga. Massa att titta på allt i från spindlar till dinosaurier. Bra dag helt enkelt. Trotts att jag höll på att dö av värmeslag och skavsår. Nu sitter vi utslagna i bilen och inväntat att älsklingen ska komma tillbaka från fisketuren. Är spänd på att höra hur det har gått för honom. Både med fiskelyckan vädret osv. 
Sen längtar jag hem efter en kall dusch och våran egen säng, sen blir det inga större påhitt innan lilla bebisen är utanför magen. För detta har varit påfrestande för varenda kroppsdel. 



Inga kommentarer: