torsdag 5 april 2012

Deff

I dag har jag startat min deff period. Finns ju nästan lika många deff upplägg som bantningskurer. Syftet är i alla fall att minska i fettvävnad utan att tappa muskelmassa. Alltså är det riktigt viktigt med kosten och vara noga med vad man stoppar i sig. Kanske inte så bra tajming till påsk, men känner att det inte är något att vänta på så bara att köra. 

I dag lämnade jag en liten kärring på dagis.

Det gäller även att öka sin energiförbrukning, massa med cardioträning. Så nu får bilen stå så mycket det bara går och Pw på luncherna. Resultatet i dag blev då alltså Cykling till dagis och jobb. Gymmat, i dag blev det rygg och bröst. Och en Pw på lunchen. hittade även en trappa i närheten av jobbet som jag ruschade några gånger. Det känns riktigt bra, och trotts det lägre energi intaget så känner jag mig full av energi. Dock har helgen en riktigt stor prövning. Påskgodis. Tänkte att det var bra att jag jobbade så man undviker det. MEN vi har ju påskgodis på jobbet. En stor skål som står precis under näsan. Men jag ska inte ge vika. Jag ska inte låta sockret bestämma över mig. Klarade ju av det i dag så då ska det väl resterande av påsken gå bra.


Tog i går en förebild i underkläder. Den kommer jag hålla för mig själv tills jag kan visa en efterbild på det resultatet  jag vill. Grymt taggad!

Inga kommentarer: