tisdag 24 april 2012

Dåligt planerat.

Trodde jag skulle på data utbildning i dag. Så tog min sedvanliga morgon tur, 5.66 km skyndade mig i duschen och slängde mig på cykeln. Men när jag kom upp till sjukhuset så visade det sig att jag skulle dit i morgon.... Dum planering från  min sida. Ja ja, det resulterade i en spontat ledig dag. Hmmm vad ska man göra då? Plugga? kollade på uppgiften som ska vara inne i slutet av nästa vecka. Men den var nästan klar så inte sp mycket att göra på den, skönt.

Tänkte boka mig en massagen men finns inga tider med så kort varsel. Har ett alternativ kvar som inte har online bokning som jag ska ringa senare. Hoppas, vore så sjukt gött och välbehövligt.

Blir i alla fall att ta gymmet nu på fm, ska bli skönt att slippa trängas. Hittade en video om lite chins tekniker. Ska kolla in den, snart är det nog dax att ge sig på det, har ju både blivit starkare och lite lättare så borde i alla fall orka med en negativ tycker jag. om det inte är så mycket folk på gymmet så ska jag nog testa. :)




Inga kommentarer: