måndag 16 april 2012

Besviken

Det har väl aldrig hänt förut, men i dag fick jag avbryta dagens träning. Halva styrke passet gick bra, ben. När det var magens tur började energin att tryta. Men jag kämpade på. Tänkte senare vara med på Zumban, det var där det tog stopp. Var med 15 min sen fick jag gå. Kände mig helt tömd på energi, ingen ork, trött och snurrig i huvudet. Brukar få den känslan när mitt blodtryck blir för lågt. Men hade ju både druckit kaffe och celsius så koffeinet borde ha höjt det. Men jag kände att det inte var någon ide att försöka kämpa mig igenom passet. Om jag inte kan ta ut mig som jag vill så får jag inte den effekten jag vill. Konstig känsla, men kändes inte bra alls. Så fick lämna gymmet lite motvilligt. Hem för att vila och käka och nu känns det genast bättre. Vet inte riktigt vad som hände men nu är jag på banan igen. Får nog bli en PW i kvällningen.

  

Formbilder verkar vara populärt, efter gårdagens inlägg blev besökssiffrorna nästan dubbelt så många.Kul, så här kommer en ny, Trotts dagens "dåliga" form bjuder jag på en. Gillar för övrigt att det är lite färg på träningskläderna. Då blir man glad :)

Inga kommentarer: