tisdag 10 april 2012

Svårt.

Lite svårt att hålla en tillfredsställande kosthållning när man är på resande fot. Kvällsmat och mellis funkar bra då jag hade handlat med det. Frukosten funkar också bra då det är buffé. Valde tom bort brieosten, något jag älskar. Värre med lunchen. I dag hamnade vi på något litet gatukök. Fick bli en väldigt spartan kycklingsallad. Bättre än inget. I kväll ska vi ut ock käka, det blir en utmaning.

Nu sitter vi och väntar på att skriva tentamen i psykofarmakologi. Känner att det blir en omtentamen....

2 kommentarer:

Glasprinsessan sa...

Kan du inte lägga ut lite bra och nyttiga recept eller göra ett kost program till mig?! Syster din!

Unknown sa...

Oj vad svårt. Jag är inte så duktig på det, utan tycker bara det är sjukt kul! Men vist kan jag försöka hjälpa dig. :)