fredag 20 april 2012

Full rulle

I går lämnade jag hemmet strax efter 0600, och landade hemma i soffan vid 22.00, kan ju säga man sover riktigt gott!

Dagen var fyllt av aktiviteter så påkvällningne drog jag ner på gymmet. riktigt laddad, dels hade jag hittat på min gamla träningsmusik, Nightwish och Evanescence, och dels så var det hockey på tv:en och hade hoppas bli relativt ensam. Men när jag kommer ner till gymmet så fick jag uppenbarelsen att de stänker tidigare. Men han med ca 30 min. satsade på löpningen och vipps hade jag sprungit 3 km och det kändes jätte bra. Inga ömmande benhinnor och flåset kändes bra. Men där fick jag ge mig då det stängde... Nästan så jag är sugen på att springa igen.

I dag blir det lite crossfit innan frukosten, så sjukt kul och jobbigt pass. Jag har även lite nytt projekt på G. Något som man har "drömt" om länge. Tänk att få jobba lite med träning, kanske som instruktör? Ja i sommar och hösten blir det nog så :) Sjukt peppad.

Inga kommentarer: