tisdag 10 april 2012

Så hur gick det?

Tentan gick bättre än förväntat men ändock inte bra. Det tror jag inte i alla fall. Jag tippar på att jag får 9 poäng, nivån för godkänt 15..... Men från att inte tro att jag an besvara en enda fråga till att i alla fall skriva nått på alla tycker jag ändock var bra. Och nu vet man lite vad nivån ligger på till kommande omtenta.

Träning:
Ja alltså dagen i dag har inte varit den bästa på träningsfronten. Men kanske lite bra att ta det lugnt då jag är slemmig i halsen och periodvis snuvig i näsan. Blev en morgon promenad innan frukost i morse, 4.8 km och en lite kortare efter tentan, från campus till hotellet 3.6 km. Brukar ju komma upp över en mil i vanliga fall. Sen på hotellet blev det lite intensiv cirkelträning: 15 situps, 15 armhävningar och 15 djupa benböj. Sen gjorde jag så många varv jag han på 15 min. Låter inte så jobbigt men det blir det efter typ två varv. Efter kvällens middag tänkte jag ta mig ner till hotellets pol och simma lite, men tyvärr var det stängt, så fick snällt gå tillbaka till rummet igen.

  

Kost:  
Kosten har inte heller varit optimalt. Tror jag har ätit mer kacl än vad jag har förbrukat. Men så himla svårt när man bor på hotell. Jag vill vara i mitt kök. Men frukosten blev rätt så ok. På buffé kan man välja godbitarna. Lunchen blev som tidigare nämnt en mindre bra/god kycklingsallad. Senare på kvällen gick vi ut för att äta mat och fira tentan. För en gång skull vågade jag vara lite "besvärlig" och beställa något utanför menyn. Beställde en biff med grönsallad. Sjukt god! Var dock någon sås på salladen som jag inte har en aning om vad det var, men god var den, och såsen bredvid struntade jag i. Att dricka blev det en cola light. Rätt så ok dag med mindre bra förutsättningar.

Dax att krypa till sängs nu. En tidig dag väntar i morgon. En Pw innan frukost och en heldag i skolan med redovisning...

Inga kommentarer: