måndag 18 april 2011

Älskade vår

Härlig dag, men underbart väder. Dock tillbringat mestadels av dagen inomhus pga jobb. Tog mig en promenad på 6km på lunchen, tog mig en timme. ingen aning om det är bra eller dåligt, men jag är nöjd. Svett blev jag hur som. Skönt.
Hämtade Meja på dagis och vi tog oss ytterligare en promenad i vagnen. Hade absolut ingen lusta att vara inne när vädret fortfarande var så ljuvligt. Blev ytterligare en promenad på ca 4 km. Så en mils promenad i dag är jag relativt nöjd med. Även om tempot på de sista 4 inte var så himla raskt. Sen hem och lagade i ordning middag, stress åt och vidare på utvecklingssamtal. Medans mamma var hemma och passade skruttan och tog hand om disken, Lyxigt!
Nu sitter jag här och funderar på om tvätten kommer att ta sig in i garderoben själv eller om jag måste vara den behjälplig.... hmm. Ja jag får väl ta ett ryck antar jag. Borde ju orka då jag har fått kökshjälp i dag :)

Inga kommentarer: