tisdag 16 oktober 2012

Akut kejsarsnitt.


Vardag... Ibland känns den bättre än andra och i bland känns det som det bara är massa saker som skall uträttas osv. Det tråkigaste är när man har känslan att man inte räcker till, är framför allt i mamma rollen. Man vill så himla mycket och så går veckan så himla fort. Långa dagar på dagis och "tråkigheter" på kvällarna. Men det är en period nu som är så här sen så blir det bättre.



Älsklingen  kände sig lite krassligt i dag så jag handlade med en liten krya på dig påse. Fyllde den med: Celcius, tidning, proteinbar, te, halstabletter och godis ;) Blev kanske lite motsatt effekt när han sa att han skulle bli sjukare oftare ;) ha ha, men han masade sig i alla fall iväg på nattjobb. Tror jag knycker tidningen och bäddar ner mig i sängen.

' 

Blev ett snabbt inhopp på spinningen i dag. Var på gymmet och tränade rygg och när jag var klar och skulle in och köra lite mage så fick jag förfrågan om jag kunde hoppa in på spinningen om 10 min. Hon som skulle ha passet blev kvar på jobbet för ett akut kejsarsnitt. Så klart man hoppar in, och det passade ju ändock bra då Meja var hos sin pappa.


Inga kommentarer: