torsdag 18 oktober 2012

Det går fort

Mamma veckan redan över, går så himla fort. Men kommer träffa henne redan på lördag!

Snart är praktikvecka två till ända. De veckorna går också fort. Och i går övervann jag en liten "rädsla" jag har haft, nämligen telefon. Är ingen telefon människa i övrigt och när det sen kommer att sitta i en mottagnings telefon där villa samtal som helst kan komma kändes skrämmande. Men efter 1 1/2 vecka tog jag mod till mig och började ta något samtal på egen hand, och än så länge har det gått bra. Är till och med roligt! Så att övervinna sina "fasor" kan medföra något bra :) Jag känner mig i alla fall stärkt av att jag testade.

Bilen!!! Bilar är verkligen inte min grej och när dom dessutom strular är ingen höjdare. Bilen står nu på verkstaden. Älsklingen hämtade mig nämligen på jobbet i dag och på vägen hem så började en lampa i bilen lysa och bilen stannade av sig själv vid lågt varv. Bilen har strulat så här förut så nu körde vi in den till verkstaden. Domen får vi i morgon då verkstaden var stängd när vi kom.

2 kommentarer:

Sara sa...

alltid skönt när man övervinner lite av sina rädslor!

Unknown sa...

Tack