onsdag 24 april 2013

20 dagar kvar!!!

Om 20 dagar skall uppsattsen vara inlämnad och klar.... Lite lätt panik just nu eller så farligt är det väl inte men stressad det är jag. Känns som det är låååångt ifrån klar. Förutom massa ändringar i själva layouten, inehållsförtekningar, stycken som skall flyttas, rubriker som skall sättas, markinaler som  skall stämma, referenser på rätt ställe osv osv. Förutom detta skall även resultatet kompliteras med massa nya artiklar, så bara att söka vidare läsa, översätta och samanställa. Första kommentaren när jag fick tillbaka arbetet sista gången var ju trevligt.... Titta över språket, missa inga ord, och kolla igenom tempus och stavning i hela arbetet..... Min starkaste sida av allt är just svenskan, nott..... Men skam den som ger sig, jag har ju vunnit över min "ordblindhet" förut så det ska nog lösa sig det här med :) Men lugnet infinner sig nog först om 20 dagar.

Inga kommentarer: