torsdag 11 april 2013

Easyline

I förgår testade jag easyline. Dels för att veta hur man gör då jag kommer hålla i ett pass i easyline på Wellness center gyms träningsdag så då är det ju bra om man känt lite på maskinerna. Sen så är det ju en rätt bra träningsform där man kan anpassa intensiteten hur man vill. I höstas körde vi nämligen easyline på jobbet och då blev jag helt slut, häromdagen körde jag på lite lagom och hittade en behaglig intensitet relaterat till min gravida kropp. Så Easyline är inte bara till för pensionärer som jag typ trodde innan jag testade i höstas. Utan det passar alla. Bara upp till var och en hur man jobbar med motståndet i maskinerna. Då jag saknar vanlig styrketräning så grymt mycket (men är nu begränsad i antal övningar och vikter) så kommer det nog bli mer och mer easylin. Styrketräning på en nivå som jag själv väljer. Så får musklerna jobba lite och inte förtvina helt tills det är dax att köra igång till hösten igen. Så ni som är nyfikna på vad easyline är, kom ner till sannabadet på lördag (klicka på länken ovan så kommer ni till FB sidan) en gratis träningsdag för alla som vill mellan 10-16. Det kommer gå bla easyline hela dagen med start hel och halvtimme. Även spinning rullar på mellan 10-16. Och i andra salen har vi massa skojsiga pass. Grattis och dropp in, så ta chansen att umgås och testa något nytt.
Gäller lördagen den 13/4


Lånad bild från google

Inga kommentarer: