fredag 19 april 2013

Avtackning

I dag har det både varit tentamen, piratkalas och avtackning av vår kära chef som går i pension.
Angående tentan så hoppas jag verkligen att det gick bra vilket innebär att jag är ett steg närmare min magisterexamen. Gud vad jag längtar efter att få avsluta det kapitlet. Samtidigt som jag vill bli klar och har en känsla av att jag har fått nog av skolan ett tag, samtidigt känner jag en lust att bege mig vidare på nya mål. Gillar att vara på G och att utveckla och utmana mig själv. Och känner jag mig själv rätt så har jag nog snart efter examen ett nytt "projekt / mål".

Senare blev det pirat kalas med världens bästa lillpirat, full rulle i timmarna två. Det var piratfika, skattjackt, lekar osv.

Direkt efter det blev det restaurang besök för att avtacka våran chef. Riktigt trevlig kväll med nästan alla närvarande. Massa prat, god mat och ett och annat tal blev det. Kändes lite sorgligt på samma sätt att lämna dessa kamrater för att bege sig mot nya mål. Men var sak har sin tid. Men kommer sakna alla de kollegor som jag har haft förmånen att jobba med.



Inga kommentarer: