måndag 15 april 2013

Lätt stressad

Över skolan. Ibland är det lättare att tagga ner och ibland är det svårare. Pga att få bättre ersättning när jag kommer gå hemma och är föräldraledig så har jag sen januari jobbat 100% och fortfarande studera på 50%, och det har gått bra. Just nu känner jag att det börjar köra i hopp sig. Kan vara att det är slutspurten nu och man känner alltid en nervositet över om man kommer klara sig ända in i mål på utsatt tid. I mål kommer jag, men frågan är om jag hinner till V 20. Det är verkligen målet men ibland funderar man på hur man ska lyckas. Kan bero på att jag har en resttentamen i morgon, basgrups träff på onsdag, kompletteringar på D- uppsatsen, läst igenom nya kursguiden osv. Brukar ha lätt att fokusera på en sak i taget men nu rör lixom alla hormoner i hopp allt i en enda röra. Blir nog bättre efter tentamen i morgon.

Inga kommentarer: