måndag 10 februari 2014

Är våren på väg?!

I dag kom jag i ett par jeans som legat i lådan i ca ett år om inte mer! Skönt att börja kunna ha lite "normala" kläder och inte bara typ "tajts byxor". 

Skönt väder i dag tycker jag. Jag och Saga tog oss en sväng till öppna förskolan på förmiddagen så älsklingen i lugn och ro kunde sova ut efter nattjobb. Och snön börjar på att smälta och fåglarna kvittrade. Våren är på väg! Så himla skönt. Är dock lite små rädd för ett bakslag...... 

Ha en fin dag alla. Det ska jag ha, snart vaknar sambon så man får lite trevligt sällskap och vi kan få lite tid tillsammans. Och dagen avslutas i kväll med spinning (platser finns ännu kvar) och möte med bästa dream team:et på Wellness gym. Sen får jag äntligen krypa ner i sängen med min prins. Gillar inte när han jobbar nätter :( 


Inga kommentarer: