tisdag 14 februari 2012

Köttat ben.

Då har man fått en uppdatering på de nya HLR direktiven så nu är det bara ut i verksamheten och undervisa. Kul, det blir min första kurs som HLR instruktör.

Drog sedan till gymmet. Värmde upp med en timmes spinning. Svetten sprutade, kanske ska ha med sig en handduk nästa gång?... Sen ut i gymmet och fortsatte köra ben. Testade smithmaskinen i dag. Himla bra grej. Gjorde så benböjen blev mer effektiva. Kunde ha tyngre på och så vågade jag ner mycket längre. kom sen på att man även kan köra utfall så, får bli nästa benpass. Körde så benen skakade när jag låg och gjorde crunch. Riktigt kött att känna man har tömt.

Mina nya kläder var jätte bra, älskar verkligen byxorna. Tyvärr glömde jag min tränings Bh så fick köra i min vanliga. Inget att rekommender, men vad gör man inte.

Ska hänga upp lite gardiner och göra det jag kan i sovrummet nu i kväll tänkte jag, och i morgon efter jobbet kan jag möblera!!! ska bli sjukt kul. Bilder kommer upp på det när det är klar.

Kram på er alla där ute på alla hjärtans dag och allt!

Inga kommentarer: